PAINEILMALUKKO ARB RD262

1 340,00 

Tilapäisesti loppu varastostamme. Kysy toimitusaika >>

Kuvaus

ARB 100 % paineilmatoiminen tasauspyörästönlukko RD262.

– 12 pulttia Ø10 mm
– 147.0 mm (5.79″) lautaspyörä sisämitta
– 245.0 mm (9.65″) lautaspyörä ulkomitta
– 30 pooriset, Ø39.6mm (1.56”) mm vetoakselit.
– lautaspyörän momentti 110 Nm
– lautaspyörän ja pinionin välys 0.15-0.20mm (0.006-0.008”)

– Mercedes Sprinter 2006 eteenpäin 30 poorisilla vetoakseleilla (LHS A 906 350 3910 ja RHS A 906 350 4010)
– Volkswagen Crafter 2006 – 2017

HUOM!
Mikäli alkuperäinen lautaspyörä on hitsattu käytetään ARB lautaspyörä- ja pinioni sarjaa:

Lautaspyörä – ja pinion vaihtoehdot MB SPRINTER W906:

• PN 100-023-01, 11×46 – välitys 4.181 – 12 pulttia

• PN 100-179-01, 11×48 – välitys 4.363 – 12 pulttia

• PN 100-078-01, 11×52 – välitys 4.727 – 12 pulttia

• PN 100-180-01, 13×48 – välitys 3.692 – 12 pulttia

• PN 100-082-01, 13×51 – välitys 3.923 – 12 pulttia

Oikea välityssuhde löytyy auton kuljettajan istuimen alla olevasta tyyppikilvestä – epävarmoissa tilanteissa selvitä oikea välitys autokauppiaaltasi.

HUOM !! Ilmoita aina autosi rekisteri- tai valmistenumero tilatessa – varmistamme näin tuotteen sopivuuden !!

ARB Paineilmakäyttöiset tasauspyörästön lukot parantavat etenemiskykyä lähes kaikissa maasto-olosuhteissa, olipa vastassa sitten lunta, mutaa, hiekkaa, kiveä, savea tai soraa.

Viimeisimmässä mallissa on kahdesta kappaleesta koneistettu kuori ja taotut hammaspyörät, joka takaa parhaan lujuuden ja kestävyyden mistä merkkinä on alan johtava viiden vuoden takuu. ARB paineilmalukko on parempi kuin koskaan aiemmin.

Kaikkien AIR Locker -komponenttien lujuus, kestävyys ja väsymisvastus on korkein mahdollinen. Sekä lautaspyörään että pinionin rattaaseen kohdistuu valtavia voimia – ARB on investoinut runsaasti taottujen hammaspyörien käyttöön joita käytetään tyypillisesti raskaissa teollisuus- ja maatalouskoneiden sekä kilpakäytössä olevissa vaihteissa. Tämä yhdistettynä ARB:n patentoituun muotoiluun vahvistaa kokonaisuutta entisestään.

Vaihteiston koteloiminen kaksiosaiseen runkoon tuo useita etuja. Kotelon koneistaminen kolmen kappaleen sijasta kahteen, lisää kokonaisuuden mittatarkkuutta sekä lujuutta merkittävästi. Samalla se on antanut ARB- insinööreille mahdollisuuden parantaa muiden elementtien suunnittelua mikä on johtanut liikkuvien osien pienenemiseen, entisestään lisääntyneeseen lujuuteen ja herkempään lukon toimintaan.

Suunniteltu ja valmistettu Australiassa. Viimeisimmässä mallissa on kahdesta kappaleesta koneistettu kuori ja taotut hammaspyörät, joka takaa parhaan lujuuden ja kestävyyden mistä merkkinä on alan johtava viiden vuoden takuu.

Lisätiedot

Paino12 kg (kilogramma)
Valmistaja

ARB

Liittyvät tuotteet